Skocz do zawartości

Witaj na CS-Pogranicze.eu
G Ł Ó W N Y   S P O N S O R

Shoutbox Otwórz w nowym oknie

Ostatnie wpisy

[Proszę o oddawanie głosów na nasze serwery. Dziękuje. http://cs-pogranicze.eu/topic/9838-oddajemy-głosy/?p=47159]

@  Zgłoś Cheata : (14 lipiec 2018 - 16:20) Wezwanie admina przez Orze111111 na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: Orze111111, Insult players
@  Zgłoś Cheata : (14 lipiec 2018 - 16:16) Wezwanie admina przez Deadpool na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: Player-Fatal, Cheating
@  Zgłoś Cheata : (08 lipiec 2018 - 13:08) Wezwanie admina przez Deadpool na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: __Scream__, afczy na respie
@  Zgłoś Cheata : (06 lipiec 2018 - 20:36) Wezwanie admina przez Deadpool na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: PaczekBezRaczek, aimbot i wh
@  __Scream__ : (03 lipiec 2018 - 13:59)

dobry, tera pasuje pogranicze na platformie fortnajta i bedzie git xD

@  KrystianVanPIRI : (30 czerwiec 2018 - 13:48)

tA :D

@  BartQ : (30 czerwiec 2018 - 11:28)

Zapraszam na fp. Zostało dodane ogłoszenie w sprawie sieci. Pozdrawiam mordeczki

@  Biały Orzeł : (27 czerwiec 2018 - 20:18)

Siema, co tam wariaty :D

@  KrystianVanPIRI : (24 czerwiec 2018 - 15:52)

@Ciks Aka

@  KrystianVanPIRI : (24 czerwiec 2018 - 15:52)

Pisać na FB jak bedzie cos sie działo

@  Ra Fa Li : (21 czerwiec 2018 - 13:09)

ja chetny, i tak gram w 1.6, a w go przestalem, bo w lapku karta graficzna sie cos psuje i w go wgl nie moge grac.

@  Ciks Aka : (19 czerwiec 2018 - 15:05)

No właśnie dajcie jakieś dzień i godzinę i wejdziemy jak za starych dobrych czasów:)

@  Mass@kra : (18 czerwiec 2018 - 16:04)

No to kiedy wbijamy? :D

@  Niszczeserwer : (17 czerwiec 2018 - 09:09)

nie zesrajcie sie z tym cs go

@  Moros : (11 czerwiec 2018 - 15:35)

Kuurwa, postawcie serwer na CS:GO to będe wbijał często, a nie na 1.6 haha

@  KuBSoN # Roz : (10 czerwiec 2018 - 12:09)

Dajecie kiedyś wbijemy na pogranicze :D

@  Ra Fa Li : (09 czerwiec 2018 - 13:26)

@BartQ stawiaj serwer na platformie cs:go

@  BartQ : (07 czerwiec 2018 - 13:07)

Na długo bo opłacam z miesiąca na miesiąc :)

@  TaK To Ja : (06 czerwiec 2018 - 18:54)

@Biały Orzeł xD

@  Biały Orzeł : (28 maj 2018 - 14:29)

dozywotnio xD


  • 9660 Napisanych wpisów
  • Zgłoś Cheata (933) Najlepszy pisarz
  • 4 Grup moderacyjnych
  • 0 Moderatorów

0
 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Powered by IPB Shoutbox 1.4.2 © 2018, by Invision Focus