Skocz do zawartości

Witaj na CS-Pogranicze.eu
G Ł Ó W N Y   S P O N S O R

Shoutbox Otwórz w nowym oknie

Ostatnie wpisy

[Proszę o oddawanie głosów na nasze serwery. Dziękuje. http://cs-pogranicze.eu/topic/9838-oddajemy-głosy/?p=47159]

@  Ra Fa Li : (20 styczeń 2019 - 22:03)

Witam ludziska ;)

@  ChampioN : (17 styczeń 2019 - 20:37)

20 PSC TAnio xD

@  ChampioN : (17 styczeń 2019 - 20:35)

z 1.6 xD

@  ChampioN : (17 styczeń 2019 - 20:35)

chce ktos konto steam kupic ? xD bo mam na sell

@  Zgłoś Cheata : (17 styczeń 2019 - 14:00) Wezwanie admina przez warning_ na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: VP-MICHU, wallhack
@  warning : (14 styczeń 2019 - 14:00)

BEZ JAJ

@  warning : (14 styczeń 2019 - 14:00)

NIKT SERIO NIE PRZYJDZIE

@  Zgłoś Cheata : (14 styczeń 2019 - 13:54) Wezwanie admina przez warning_ na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: HAKER 100, Czituje
@  Zgłoś Cheata : (14 styczeń 2019 - 13:47) Wezwanie admina przez warning_ na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: HAKER 100, Czituje
@  Zgłoś Cheata : (13 styczeń 2019 - 10:09) Wezwanie admina przez warning_ na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: ~ s0bek, Czituje
@  fchuj fajny... : (06 styczeń 2019 - 17:55)

.

@  __Scream__ : (04 styczeń 2019 - 19:51)

@Sm0k3R wiadome xD

@  Sm0k3R : (03 styczeń 2019 - 19:53)

Opłaca się, opłaca, era GO się skończyła już dawno, teraz czas na powrót 1.6 ;)

@  NatsU : (31 grudzień 2018 - 17:35)

@RepStyle. Cześć :)

@  RepStyle. : (31 grudzień 2018 - 14:05)

@Natsu HEJO

@  PvC : (31 grudzień 2018 - 01:31)

nieudaczniki pi***olone tylko te cs'y 1.6 ktore juz zdechly

@  Zgłoś Cheata : (30 grudzień 2018 - 19:07) Wezwanie admina przez Kostinio. na serwer: DD2/INF/NUKE. Powód: ostry, Cheating
@  NatsU : (28 grudzień 2018 - 13:20)

Nie inwestujcie w 1.6 się nie opłaca :) W sumie w GO też już się nie opłaca bo cs umarł, zacznijcie żyć ludzie :)

@  NatsU : (28 grudzień 2018 - 13:17)

Hmm

@  __Scream__ : (22 grudzień 2018 - 21:44)

dobry co tu jakies dymixy czy co


  • 9862 Napisanych wpisów
  • Zgłoś Cheata (968) Najlepszy pisarz
  • 4 Grup moderacyjnych
  • 0 Moderatorów

0
 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Powered by IPB Shoutbox 1.4.2 © 2019, by Invision Focus